
Ярослав Сердюк: Чому розумні люди роблять поганеньку рекламу?
-
16 червня у нас буде ціла купа часу щоб послухати Yaroslav Serdyuk, директора зі стратегії Banda ?
Декілька тез з презентації Ярослава:
То в нас є бренд чи ще немає?
Людина VS Споживач
Хто така Наташа і чому вона на дивані?
Як не лагодити те, що не зламанеа ще:
Чому треба шарахатися ідеалу?
Магія реклами, звідки вона береться?
Чудова стратегія / жахлива стратегія
Як не зіпсувати все креативом?Ну і трішечки прикладів, як воно все працює у реальному житті!
Також буде час щоб запитати все все що вас цікавило, і про стратегію Comfy також. Ну і традиційно понетворкатися на #Tolkz
200 грн. – ранні пташки
250 грн. – 15 та 16 червня.