
Музейна комунікація. Семінар-інтенсив у Львові
-
Як музей може забезпечити ефективну комунікацію зі своїми відвідувачами? Які інструменти є найбільш дієвими? З чого формується бренд музею і з чого варто почати? Універсального рецепту не існує, але своїм досвідом музейної комунікації та брендингу поділяться колеги і друзі з Києва – Kateryna Nosko, Andrey Bekh та Olya Nosko. Приходьте за новою порцією знань і натхнення на семінар-інтенсив з музейної комунікації. Подія відбувається в рамках Міжнародний день музеїв у Львові “Музей в мережі: нові методи, нові відвідувачі”.
РЕЄСТРАЦІЯ: https://goo.gl/xupvg1
Участь у семінарі безкоштовна
Організатори: Lviv Tourism Office Музей Ханенків. The Khanenko MuseumМузей Міста, Львів / City Museum, Lviv
Місце проведення: Центр Шептицького, ауд. 127 (паркова)Програма заходу:
11:00 – 11:30 початок реєстрації, кава
11:30 – 12:30 Музей та його відвідувачі: приклади співучасті та альтернативної взаємодії (Катерина Носко)
12:30 – 13:30 перерва на обід
13:30 – 15:30 Музейний Бренд 2.0: Інструкція (Андрій Бех)
15:30 – 16:00 кава-перерва
16:00 – 17:30 Музейний SММ (Оля Носко)Катерина Носко – мистецтвознавиця, співавторка книги «Де кураторство», головна редакторка незалежного видавництва IST Publishing, співкураторка виставкового проекту “Тіні забутих предків. Виставка” (Київ, Львів). Також є кураторкою виставкової програми у галереї сучасного мистецтва maslo (Хмельницький) та освітніх програм на фестивалі медіа-мистецтва та анімації linoleum та «Арсеналу Ідей».
Бех Андрій, співзасновнік та креативний директор діджитал агенції isotope.company
У процесі лекції визначимо реальну інструкцію для послідовного створення музейного бренду в умовах недофінансування.
Більше восьми років досвіду роботи в створенні брендів, рекламних кампаній та діджитал платформ для таких клієнтів як: McKinsey, Microsoft, Ebay, Amazon, Samsung, Sephora, Nestle, British American Tabacco, etc. Останні 2 роки веде активну волонтерську діяльність для Національного Музею Ханенків, Житнього Ринку та Міністерства Закородонних Справ.Ольга Носко, PR в Національному музеї імені Богдана та Варвари Ханенко, Head of SMM в UA: Суспільне мовлення.
Поговоримо про стратегію, контент-план та їх специфіку для найпопулярніших соціальних мереж. Розглянемо приклади інших музеїв.