“Червона помада: ода іконі краси” Рейчел Фелдер

  • “Червона помада: ода іконі краси” Рейчел Фелдер

    Вона чуттєва, яскрава, харизматична. Завжди у центрі уваги. Завжди акцент і точно не тиха деталь до образу.

    Червона помада – головна героїня книги “Червона помада: ода іконі краси” Рейчел Фелдер.

    Авторка працює журналісткою. Вона є спеціалістом краси. І дослідницею трендів індустрії моди. Червона помада –  найбільша любов Рейчел. Навіть нафарбовані нею губи є аватаркою сторінки в instagram. А як символ яскравого акценту Рейчел Фелдер показує випадковими фотографіями: то яскравий макіяж на манекені, то червоний слід на чашці кави, то портрети перехожих. 

    Червона помада має свою історію. Тут і любов, і вияв протесту, і боротьба за права, і маніпуляція, і доказ свого існування. Це все описано у книжці.

    «Для когось з жінок вона є демонстрацією власної сили на ділових зустрічах, для когось – підкреслює статус та піднімає самооцінку. У різні часи її виготовляли з інгредієнтів, що могли бути натуральними – чи штучними, живильними – чи отруйними, її жадали – і оголошували поза законом. Кожен крихітний мазок цього кольору додає впевненості в собі, сексуальності, гламуру, магнетизму, краси і влади»

    Саме червона помада стала чуттєвим досвідом, улюбленим ритуалом для багатьох жінок.

    «Коли день не вдався, завжди можна скористатись помадою» Одрі Гепберн

    Книга насичена всіма відтінками червоного кольору. Тільки уявіть, помада, якою була прикрашена Одрі у фільмі «Сніданок у Тіффані» ще випускається компанією Revlon.

    «Краса починається з моменту, коли ти вирішуєш бути собою» Коко Шанель.

    Або ж наскільки вишукано звучить вислів Harper’s Bazaar «Червоний знак мужності».
    Так, ніби сам червоний колір пише цю книгу про жінок, яких він так лагідно та пристрасно цілує.
    А як такий факт: «Щоб зробити сто грамів улюбленої помади Клеопатри, потрібно було п’ятнадцять з половиною тисяч комах».

    • 11 Березня
  • Стільки цікавого Вона, червона помада, розповідає в цій книжці. Про те, що у 1912 році під час руху суфражисток сама Елізабет Арден роздавала червону помаду, коли ті проходили повз її магазин. Надалі бренд Elizabeth Arden був чи не єдиним постачальником королівського двору Єлизавети II.

    «Якщо сумніваєшся – вдягай червоне» Білла Бласс.

    Кортні Лав, Кет Б’єллад, Елізабет Тейлор, Мерлін Монро, Діана Вріланд, Клара Боу, Луїза Брук, Боббі Браун – і це не весь перелік видатних жінок, які були закохані в червоний колір, а він, натомість, допомагав їм отримати те, чого вони прагнули.
    Помада не заважала, навіть додавала бойового духу. Як казав один урядовець із Міністерства постачання в інтерв’ю для британського Vogue: «Косметика не менш важлива для бойового духу жінки, ніж достатня кількість тютюну для чоловіка». Це він саме про червону помаду.

    Книгу не читаєш, а смакуєш.

  • Для кого? Книга задовольнить будь-якого читача: цікавитеся історією, косметикою, модою чи кольором. Вона легка, мрійлива, захоплює безліччю цікавих фотографій. Вам точно сподобається.

    «Червоний прекрасно очищує – він яскравий, він змиває зайве й підкреслює потрібне. Він робить усі інші кольори прекрасними» Діана Вріланд, редакторка журналу Vouge.

    З книгою хочеться сісти десь затишно з приємними ароматами навколо та келихом червоного вина (або чаю).

    Спробуйте.)

Переглянути ще