Audience development (Формування аудиторії) – публічна лекція

  • Дата
    12 Листопада
    Місце
    Центр ім. Андрея Шептицького 127 конференц-зал (паркова аудиторія)
    Вартість
    Безкоштовно
    Подія у Facebook
    Audience development (Формування аудиторії) – публічна лекція

    Strefa Kultury Wrocław, Центр Шептицького i Інститут стратегії культури запрошують на відкриту лекцію
    Audience development- Формування аудиторії
    Ведучий Bartek Lis / IMPACT Foundation
    Участь безкоштовна

    Формування аудиторії – це процес, до якого залучається уся організація, ставлячи аудиторію в центр своєї діяльності, це постійна думка про те, як побудувати тривалі, багаторівневі відносини з аудиторією.

    Це постійне пізнавання аудиторії, залучення до діяльності, участь у проектах. Частково для того, щоб в наших організаціях «відбувався рух» а наше існування виглядало гідно, але ще більше для того, щоб постійно «стимулювати» себе – не нудитися! Пошук нових відвідувачів та одержувачів, які співпрацюють з нами, – це завдання, яке потребує від нас як навичок дослідника (тобто звичайної людської зацікавленості до іншої особи), творчості (просто втечі від рутини), так і послідовних/системних дій (це іноді найважче, але і це можна зробити). Якщо послухати та професійно попрацювати з людьми, які мають знання з цієї теми, і не бояться використовувати його з думкою про Вас і добробут ваших організацій/заходів.

    У Фонді IMPACT ми не любимо нудитися, тому постійно шукаємо нових форм праці. Періодично ми організовуємо кількаденні тренінги за авторською розробкою Impact, які дозволяють нам краще познайомитися з вибраною аудиторією та напрацювати інструменти взаємодії з нею. Нашу роботу ми здійснюємо за формулою: ПІЗНАННЯ – РОЗРОБКА – КОМУНІКАЦІЯ Проте пригода з audience development варто розпочати з короткої історії про філософію розвитку аудиторії. В рамках короткої лекції ми, можливо, і не вирішимо усіх проблем Ваших організацій, проте нам вдасться частково розкрити тему та придивитися до того, чим насправді для нас є аудиторія. Для чого вона нам потрібна і чи пропозиція нашої організації є більше відповіддю на наші потреби (так званий, «спектр»), а чи дійсно підтримується діалог із середовищем?
    ///
    Бартек Ліс – соціолог та дослідник методом якісного дослідження (доктор суспільних наук), аніматор культури та вихователь. З 2015 року він співпрацює з Фондом Impact Audience, який перший у Польщі почав розвивати концепцію розвитку аудиторії та співпрацювати з організаціями та установами у сфері культури з метою створення та налагодження зв’язків з аудиторією. В рамках «імпактової» діяльності Бартек Ліс реалізує навчання та дослідження для установ культури в Польщі та за кордоном. У 2012-2017 рр. він був куратором соціальних проектів у Вроцлавському сучасному музеї, а з 2017 р. працює в Центрі культури Замок у Познані – спочатку як координатор ІІІ НеКонференції аніматорів культури, а згодом соціальних проектів в рамках Центру навчальних практик). З 2012 року науковець пов’язаний з Товариством творчих ініціатив «ę» як «Літаючий Соціолог» (проведення навчань, соціологічних досліджень та евалюації).

ІНШІ події центру